De laatste voorbereidingen. - Reisverslag uit Vlierden, Nederland van antoonhans - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen. - Reisverslag uit Vlierden, Nederland van antoonhans - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen.

Door: Webmaster

05 Mei 2007 | Nederland, Vlierden

Via deze website willen we diegene die erin geinteresserd zijn, op de hoogte houden van ervaringen tijdens onze fietstocht naar Santiago de Compostela.
Een van de websites waaropde route te zien is, is de volgende:
Via Google-map is de route te zien. Voor diegene die Google Earth geinstalleerd hebben, wordt de route op de wereldbol geprojecteerd.

Het is nu 5 mei en nog 1 week voor we vertrekken. Vandaag heb ik de laatste spulletjes gekocht en voor de proef alles ingepakt. Ik verwacht dat ik alles goed mee kan nemen in mijn fietstassen. Deze week ga ik nog enkele kilometers maken en dan moet ik klaar zijn voor de tocht.

Hans van Otterdijk

• 06 Mei 2007 - 18:31

Remco:

Leuke website! Ik hoop dat we jullie reis zo goed kunnen volgen. Succes met de laatste voorbereiding.

• 06 Mei 2007 - 18:34

Wilma:

Erg leuk om op deze manier jullie reis te kunnen volgen / kontakt te houden.
    Heel veel succes en een behouden thuiskomst !!

Wilma en Frank

• 07 Mei 2007 - 17:46

Liefste Dochter :

Leuke site. We zullen je nauwlettend in de gaten houden. Heel veel plezier en lief zijn tegen elkaar. (voorzichtig zijn, hahaha) Zeggen jullie ook altijd tegen ons.

Groetjes Sjoerd en Linda

• 10 Mei 2007 - 01:16

Carlo:

Hans en Antoon,

Dat noem ik nog eens lef. De vrouw thuis laten en de dag voor moederdag vertrekken! Ahfijn het zal ook allemaal wel weer goed komen. Ik ben er van overtuigd dat jullie die reis voltooien. Ik ben zeer benieuwd naar jullie reisverslag.
    Heel veel succes, energie en doorzettingsvermogen en weinig lekke banden!

Groetjes je broertje carlo

• 10 Mei 2007 - 05:50

Jos V:

Heel veel plezier en heel weinig lekke banden toegewenst.
    Tot over 5 weken

• 10 Mei 2007 - 16:24

Henry:

Veel succes en geniet ervan !!

Henry en Wilma