Afscheid van Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van antoonhans - WaarBenJij.nu Afscheid van Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van antoonhans - WaarBenJij.nu

Afscheid van Santiago

Door: Hans

17 Juni 2007 | Spanje, Santiago de Compostella

Goede morgen allemaal.

Vandaag is onze laatste dag in Santiago en morgenvroeg stappen we op de trein voor de terugreis. Gezien de grote afstand die we gefietst hebben, moeten we ruim 30 uur treinen (en dan nog met de TGV) voordat we thuis zijn. Hebben we mooi de tijd om af te kicken.

We gaan vanavond om 7 uur Santiago uitzwaaien op het pleintje met de fontein, waar een webcam op gericht staat.

Voor diegene die geinteresseerd zijn, is hier de webcam site:

Tot ziens allemaal in Vlierden en omgeving en bedankt voor alle meeleven.

Hans

• 17 Juni 2007 - 09:43

Maria:

Ik wens jullie een goede treinreis met nog vele goede terugblikken op de heenreis.

Heel veel groetjes van Maria.

• 17 Juni 2007 - 23:43

Jeannine:

Ik hoop dat jullie een comfortabele trein hebben, zodat die oogjes rustig dicht kunnen vallen en de tijd wat sneller gaat.
    Groetjes, Jeannine

• 23 Juni 2007 - 19:49

Hilde En Aat:

Een wat late reactie, maar hoop dat jullie terugreis comfortabel verlopen is. Wij zijn op 21 juni thuisgekomen. Tot mails..........

• 24 Juni 2007 - 19:06

Dick & Marjo:

Beste Hans & Antoon

Prachtige website en verhalen. Hebben jullie een goede terugreis gehad?
    We hopen nog eens van jullie te horen

Met vriendelijke groet,

Marjo Blokker & Dick Visser