Zaterdag 7 mei 2011: Vlierden – Asten – Millingen - Reisverslag uit Millingen, Nederland van antoonhans - WaarBenJij.nu Zaterdag 7 mei 2011: Vlierden – Asten – Millingen - Reisverslag uit Millingen, Nederland van antoonhans - WaarBenJij.nu

Zaterdag 7 mei 2011: Vlierden – Asten – Millingen

Door: Antoon en Hans

07 Mei 2011 | Nederland, Millingen

Franka heeft in het kort wat weergegeven. Hierbij wat langere verslagen van de eerste 6 dagen.

Zoals volgens ons gebruik vertrokken we weer vanaf de kerk in Asten. Hier stonden weer een aantal mensen, om ons uit te zwaaien. Bedankt: Remco, Petra, Bram en Willem, Linda, Sjoerd en Brutus, Marianne en Ronand, Annette, Wilma, Willie en Rina. Annette had weer voor koffie gezorgd en na een half uurtje buurten gingen we weer op weg voor de 3e grote tocht. Zoals in het voorwoord beschreven, gingen we de route doen van Millingen naar Praag en Antoon had een prachtige route uitgestippeld van Asten naar Millingen. Via mooie Peelpaadjes kwamen we na 45 km. bij Smakt uit, waar we na een lekker etenje in restaurant “het Pelgrimshuis” afscheid namen van Nelly en Franka. Hun gingen naar huis (ook nog 35 km) en wij richting Praag (ong. nog 1200 km).
De route ging verder langs de Maasheggen, door de bossen in het Nijmeegse heuvelland en een stukje Betuwe naar Millingen. Omdat we regelmatig gestopt waren om foto’s te maken en te drinken, was het half acht voordat we in Millingen aankwamen. Enkele kilometers verder kwamen we bij de camping en we begonnen weer met het ritueel tentje opzetten en pilsje pakken. We hadden nog eten bij ons en konden ook nog soep maken. Na even naar huis bellen, douchen en nog een pilsje zat de eerste dag er weer op.
We hebben vandaag zonnig weer gehad, ca. 25 graden en 118 km. gefietst.