Mooie eerste dagen - Reisverslag uit Vlierden, Nederland van antoonhans - WaarBenJij.nu Mooie eerste dagen - Reisverslag uit Vlierden, Nederland van antoonhans - WaarBenJij.nu

Mooie eerste dagen

Door: Franka

07 Mei 2011 | Nederland, Vlierden

Aangezien ze tot op heden geen internet-cafe hebben gevonden zul je het met een verslagje van mij moeten doen.

Zaterdag hebben Nelly en ik meegfietst tot in Smakt boven Venray.
Na een heerlijke lunch hebben we afscheid van onze mannen genomen. Zij zijn die dag doorgefietst tot Millingen, totaal 115 km. en hebben daar overnacht. De volgende ochtend hebben ze om 10 uur het pontje genomen en hebben die dag met veel wind op kop gefietst. Dagafstand 65 km. Gisteravond waren ze in Datteln aangekomen en vandaag zijn ze doorgetrapt, halfweg tussen Hamm en Paderborn.Totale afstand 356 km.
Het is weer een fantastische tocht. Veel langs riviertjes en stroompjes. Er wordt dan ook veel gestopt voor foto`s en om van het uitzicht te genieten.
Kortom het bevalt ze weer erg goed en genieten weer volop.

• 11 Mei 2011 - 14:23

Jan V Gils:

Hans ff iets zakelijks als je nog wilt terugkomen naar het werk dan wil ik je bij deze melden dat de workshop doorgaat op 14 en 15 Juni.

Groetjes en hopelijk niet teveel lekke banden. Jan en je iXR CS collega's

• 11 Mei 2011 - 18:20

Marianne:

Hey pap en Hans,

Ik geloof meteen dat jullie enorm van jullie reis aan het genieten zijn. Hopelijk hebben jullie snel een punt waar jullie wel internetverbinding hebben en horen we gauw ook van jullie hoe de reis verloopt.
    Franka, fijn dat jij je ditmaal over die taak hebt ontfermd!