Korte reacties op jullie opmerkingen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van antoonhans - WaarBenJij.nu Korte reacties op jullie opmerkingen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van antoonhans - WaarBenJij.nu

Korte reacties op jullie opmerkingen

Door: Hans

25 Mei 2007 | Frankrijk, Parijs

Vanuit een cafe in Chateau Garnier (45 km onder Poitiers) hebben we jullie reacties gelezen. Heel leuk allemaal. Als we meer tijd hebben, zullen we meer vertellen.

Antoon en Hans.

• 25 Mei 2007 - 19:10

Maria:

En hoe is ie?
    Al zin om vaker zulk soort tochten te gaan ondernemen? Of missen jullie de alledaagse beslommeringen al een heel klein beetje?! Ik denk het niet.
    Mannen, geniet er met volle teugen van.

Antoon, hartstikke knap die Annette van jullie. Mooie moter, mooi in het pak, kortweg een echte motermuis.

Heel veel groetjes van Maria.

• 27 Mei 2007 - 11:12

Peter:

Hallo Antoon en Hans,
    Ons mam zei dat de site van jullie hartstikke mooi is, dus ik ging zelf ook eens een keer kijken.

Idd alles hartstikke mooi, mooie fotos ook.
    Nog veel succes, ook namens Piet Anneke en Tineke.

• 28 Mei 2007 - 08:14

Peter:

Hoi Hans en Toon,
    Ik zie wel het virus heeft jullie ook al te pakken. Weg van de hectische wereld. Alleen jullie wereltje van vrijheid en avontuur. Ik fiets in gedachten met jullie mee.

Euh Toon, Doar in Frankrijk, Ette ze dor ok streuf mi ne ket en stoke ze dor ok klot in de kachel?

• 28 Mei 2007 - 20:34

Zo, de helft zit erop.
    Vanacht stond er ook een fietsgroep uit Dalfsen op de camping en die boden vanmorgen vroeg al aan om samen macaroni te eten als antbijt. Zo'n stevig maal sloegen de mannen natuurlijk niet af.
    Verder hadden ze vandaag stormachtig weer op kop, met af en toe een bui.
    Maar ze laten zich door het weer niet uit het veld slaan en hebben verder nergens last en het loopt nog steeds lekker.
    Houden zo.

Gegroet

• 29 Mei 2007 - 10:12

Rein Taheij:

Hans, ff in de pauze, foto's en texten zijn geweldig leuk. Moedig !, terwijl ik hier zit te Sonja Bakkeren, had beter een eindje mee kunnen trappen denk ik. We blijven jullie volgen !

• 29 Mei 2007 - 18:28

Ronald:

Hoi Coach en Hans,

Mooi dat jullie zo genieten van deze lange maar mooie tocht! Heel veel succes gewenst nog, ook namens RB3!

PS, de RB3 feestavond was echt een succes! Doen we volgend jaar weer, hopend dat je dan niet weer duuzend kilometer verder op zit! ;)

Groeten

• 29 Mei 2007 - 18:40

Franka:

Ze hebben vandaag weer 100 km gefietst en zijn in het plaatsje Pissos terecht gekomen. Ze hebben redelijk weer gehad.
    Het schoot lekker op.

• 29 Mei 2007 - 19:59

Bep:

Hallo Hans en Antoon, Knap van jullie dat jullie het nog steeds zo goed volhouden en ook nog steeds zo enthousiast zijn, ik heb ontzag voor jullie, maar .......ik krijg (bijna) net zoveel ontzag voor ons Franka met haar dagelijks verslag, ontzettend leuk
    Groetjes en op naar de andere helft

• 30 Mei 2007 - 16:37

Franka:

Vandaag hebben ze weer in korte broek kunnen fietsen, zonder regen en met een klein briesje. Lekker trapweer dus. Het einddoel is weer 100 km dichterbij gekomen. De campingplaats voor vanacht ligt in Dax. De Pyreneeën zijn bijna in zicht.De volgende etappe zullen ze de eerste hellingen moeten trotseren. Maar morgen eerst nog een rustdag en de fiets goed na (laten )kijken en als er nog tijd is internetten. Dus hopelijk morgenavond weer zo'n prachtig verslag.

Groeten.

• 31 Mei 2007 - 11:05

Henk En Franka:

Hallo trappers
    Vandaag een rustdag wil zeggen dat we jullie verhalen weer kunnen verwachten, en dat is iets waar iedereen naar uitkijkt.Theo,Henk en Remie hebben hun monstertocht er inmiddels ook weer opzitten en alle 11 Friese steden bezocht. Ongeveer onder dezelfde weercondities als jullie hebben gehad met veel regen, dat is jammer want met een zonnetje ziet de wereld er toch wel wat mooier uit, dat zullen jullie ook wel vaak gedacht hebben.
    Hopenlijk wordt het weer voor de komende weken beter, zodat storm en regen snel vergeten zijn.
    Geniet nog van de komende tijd en zorg dat je goed stinkt bij aankomst, want daar was volgens onze pastoor dat groot wierookvat voor.
    Groetjes

• 09 Juni 2007 - 09:46

Wilma En Frank:

Heb ff op routenet gekeken en van Burgos naar Santiago de Compostela is het nog maar 510 km. En met die inmiddels strakke getrainde kuiten van jullie moet dit een eitje zijn...toch?
    Jullie verslagen zijn erg leuk om te lezen. Heel veel plezier en doorzettingsvermogen.
    Groetjes
    Wilma en Frank